Helt enkelt i molnetVi tycker om att prata med er, vårt mål är att styrelsen ska ha så bra information att ni kan fatta kloka beslut. Ibland behöver ni jobba med styrelsefrågor utanför kontorstid och då gör våra molnbaserade program livet för styrelsen enkelt. Ni kan ägna er åt styrelsearbete och komma åt all information när det passar er och från vilken enhet som helst.
Som styrelsemedlem i en förening som vi förvaltar kan du alltid logga in på kundportalen och snabbt hämta information ur medlems- och lägenhetsregistret. Du har också tillgång till vårt molnbaserade ekonomisystem och kan enkelt följa den löpande redovisningen, få tillgång till föreningens balans- och resultatrapporter samt attestera leverantörsfakturorna. Via den digitala anslagstavlan i kundportalen kan styrelsen på ett enkelt dela dokument och ge information till medlemmarna. Vi har inte ett klientmedelskonto. Vi tycker att det är viktigt att ni som förening har koll på era pengar. Ni har ett eget bankkonto som vi har fullmakt till, det innebär att ni alltid har kontroll på transaktioner som sker. Vår rådgivning sker med föreningens bästa för ögonen, vi kommer aldrig rekommendera er att placera pengar på ett klientmedelskonto med lägre ränta än andra aktörer på marknaden. |